Cum plătesc
Plata se poate face Online prin Apple Pay, Google Pay, sau Card bancar, Ramburs (numerar, la livrare) sau prin Transfer Bancar / Ordin de Plată.
Toate prețurile conțin TVA.
Pentru mai multe detalii despre modalitățile de plată, accesează pagina Cum plătesc.
Livrarea produselor
Produsele comandate se livrează pe teritoriul României prin GLS, SameDay Courier și FAN Courier. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului. La primirea coletului verificați integritatea ambalajului precum și existența facturii și a certificatului de garanție (în format fizic sau digital - pe adresa de e-mail folosită la plasarea comenzii). Eventualele probleme legate de integritatea coletelor se pot face doar în momentul primirii pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare împreună cu angajatul firmei de curierat care livrează coletul, și/sau se refuză primirea și plata coletului. Reclamațiile ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Comenzile cu valoarea totală mai mare de 500 lei (TVA inclus) beneficiază de livrare gratuită. Pentru comenzile cu valoarea totală mai mică de 500 lei (TVA inclus) și care au mod de livrare curier se vă aplica un cost de livrare în valoare de 20 lei (TVA inclus) sau 15 lei (TVA inclus) pentru livrare în locker easyBox SameDay. Prețul de livrare poate varia în funcție de kilometrii adiționali. Costul final de livrare se vă afișa automat în pagina de comandă. Factura emisă va conține costul de livrare menționat separat față de valoarea produselor.
Timpii de livrare pot varia independent de voința noastră sau a firmei de curierat din cauze cum ar fi: condiții meteorologice extreme, blocaje rutiere, accidente, etc.
Termenul de livrare obișnuit al produselor este de 1 - 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii prin email sau telefonic de catre un reprezentant 1smart.ro. În condiții speciale, timpul de livrare poate fi depășit numai anunțându-vă în prealabil despre această situație.
Disponibilitatea produselor
Durata de livrare a unei comenzi depinde de disponibilitatea fiecărui produs. Acestea pot fi prezente în stocul propriu sau în stocul furnizorilor noștri.
Statusul produselor poate fi:
- "În stoc" - Produsul este disponibil în stocul nostru și poate fi expediat imediat;
- "În stoc furnizor" - Livrarea se face după recepția produsului în stocul 1smart.ro. Termenul exact (durată intrare pe stoc + durată livrare) va fi comunicat telefonic sau pe e-mail, după verificarea stocului furnizorului. Timpul mediu de livrare este cuprins între 1 - 5 zile lucrătoare. Anumite produse se pot epuiza de la un minut la altul și, de aceea, status-ul "În stoc furnizor" nu reprezintă o garanție a disponibilității.
- "Stoc epuizat" - Produsul s-a epuizat din stocul 1smart.ro și al furnizorilor, stocul urmând a fi completat într-o scurtă perioada de timp.
Returnarea produselor
Dreptul de denunțare unilaterală
OG 130/2000 Art. 4. - (1) b) condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub formă clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.".
Administratorul site-ului 1smart.ro, își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile pentru utilizarea serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
OUG 34/2014 Art. 9. - (1): condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".
OUG 34/2014 Art. 14. - (1): "Consumatorul returnează produsele fară întârziere nejustificata și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile."
OUG 34/2014 Art. 14. - (3): Clientul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor, ce rezultă din manipularea sau utilizarea acestora pe toată perioada în care s-au aflat în posesia sa, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.
*Dacă produsele (ex.: aspiratoare robot) ce conțin consumabile (ex.: filtre, perii) au fost utilizate, costul consumabilelor la prețul de achiziție va fi perceput din suma totală ce trebuie rambursată către dumneavoastră în urma returului. Produsele respective vor fi returnate și vor fi preluate fară consumabilele specificate. Toate costurile vă vor fi comunicate înainte de preluarea sau procesarea efectivă a procesului de retur.
OUG 34/2014 Art. 16. - (e): Exceptări de la dreptul de retragere: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;"
*Produsele de igienă personală (ex.: periuță de dinți) se pot returna doar dacă nu au fost folosite (trebuie sa fie sigilate).
Dacă ai primit produsul incomplet sau neconform, este necesar să ne semnalezi acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică doar pentru achizițiile făcute de persoane fizice.
Mai multe detalii despre OUG 34/2014 regăsiți aici.
Pentru mai multe detalii despre livrarea, disponibilitatea și returnarea produselor, accesează pagina Livrare și retur.
am luat vreo 8 bucati pentru o extinde reteaua ce o avem intr-una din cladiri + homecenter de la fibaro. dupa vreo 3 luni a crapat primul, la o luna distanta a mai crapat unul din ele. sper ca am avut eu ghinion cu cele 2... altfel e nasol.
cat timp sunt functionale isi fac treaba pentru care le-am instalat. cand incep sa faca figuri acolo se complica lucrurile. cu cele 2 am avut: blocaje aleatorii si efectiv nu mai functionau decat dupa resetare. dupa un timp nici resetarea nu am mai putut sa o fac, necesitand deconectarea de la curent pentru vreo zi, apoi isi reveneau, ca la cateva zile sa crape iar.
contra: posibilitati foarte limitate de interogare/comunicare/verificare status de functionare.
din pacate nu sunt prea multe alternative pentru retele prin z wave